dilluns, 26 de març del 2012

Males terres

Per aquells que tenen una petita noció, petita però profunda
que no és pecat estar content, per estar viu
vull trovar una cara que no m'atravessi amb la mirada,
vull trovar un lloc, una terra  on pugui escopir a la cara d'aquestes males terres

...


 ...

el pobre vol ser ric,
el ric vol ser rei,
i el rei no està satisfet fins que ho té tot,
aquesta nit sortiré, i veuré que és el que tinc
Crec en l'amor que em vas donar,
crec en la fé que m'aixeca,
crec en l'esperança,
i prego perquè algún dia
m'aixequi per sobre d'aquestes males terres...


... Sento que el meu camí tot just comença cada dia, hi soc, però em sento lluny, apartat de tot, ho sento tot i no sento res. Espero i no sé ben bé que, no sé per on començar, em deixo portar...
i ara per ara el meu camí sembla que s'allunya... ojalà s'allunyi tot el possible i demà comenci un camí nou...
com cada dia...

Demà serà un dia especial, serà un dia nou :)

yehaaaaa !!!

2 comentaris:

  1. bon voyage!
    have a nice trip!

    cuida't molt!

    ResponElimina
  2. " (.......)
    Caminante, son tus huellas
    el camino y nada más;
    caminante, no hay camino,
    se hace camino al andar.

    Al andar se hace camino
    y al volver la vista atrás
    se ve la senda que nunca
    se ha de volver a pisar.

    Caminante no hay camino
    sino estelas en la mar...
    (.....)"
    ANTONIO MACHADO.

    tens els meus millors desitjos i les meves millors perspectices en aquesta recerca.
    Una abraçada, Sara.

    ResponElimina