divendres, 16 de març del 2012

La terra promesa

Faig el que puc per viure correctament
m'aixeco cada matí i vaig a treballar
però els meus ulls es ceguen i la meva sang es refreda
de vegades em sento tant dèbil que voldria explotar
explotar i trencar amb tot aquest món
agafar un ganivet i tallar aquest dolor del meu cor
trovar algú que em faci trovar quelcom per tornar a començar...

Ei, soc un home no un noi
i crec en la terra promesa

...

Hi ha un núvol fosc a l'horitzó
faig la maleta i me vaig directe cap a la tormenta
seré un remolí que trencarà amb tot
no tinc fe per aguantar-me
destroça els somnis que et fan defallir
destroça els somnis que et trenquen el cor
destroça les mentides que et deixen sense res més que un cor trencat

la terra promesa



La lletra evidentment no és meva, sino del meu estimat company de camí.... en bruce esclar...
En part escoltant aquestes cançons i llegint aquestes lletres, hi ha centenars de fragments d'aquest estil que em fan reflexionar i que em fan créixer. De vegades n'aprenc i d'altres m'agradaría apendre´n, soc així en part  per culpa d'aquets fragments de declaracions d'intencions amagades en una melodia que m'enganxa i no m'abandonarà mai.



:)

1 comentari: